Vrácení zboží a reklamace
Konečný spotřebitel má nárok na vrácení zboží do 14 dnů ode dne nákupu. Zboží může být vráceno za předpokladu, že je ve stejném stavu a kvalitě tak, jak bylo přijato. Zboží nesmí být navráceno opotřebené, poškozené nebo znečištěné. Musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství, příruček a zabaleno v původním obalu nebo kvalitativně stejně jako byl původní obal. Při nedodržení těchto podmínek si nárokujeme právo vrácené zboží zpět nepřevzít.
Ke zboží prosím přiložte vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy - ke stažení zde - při vyplňování dbejte prosím, aby bylo čitelně vyplněno zejména číslo Vašeho účtu, kam částku vrátíme, číslo objednávky, číslo faktury a aby byl formulář podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, urychlíte tím celý proces vrácení a zároveň omezíte další dodatečné administrativní úkony.
Zboží, které je předmětem vrácení, zašlete dobře zabalené na adresu naší provozovny:
ADAM – prodejna, zásilková služba
Ing. Miroslava Smutná
Jeronýmova 569/22a
460 07 Liberec 7
Zároveň si dovolujeme upozornit, že vrácené zboží zaslané zákazníkem na dobírku (s dobírkovou částkou) nebude z naší strany přijato a zásilka bude vrácena zpět odesílateli.
Vyplňte prosím Formulář pro reklamaci - ke stažení zde - který přiložte do balíku s reklamovaným zbožím. Pokud nemáte možnost vytisknout formulář, stačí nám poslat ručně psaný průvodní dopis, ve kterém bude hlavně uvedený co nejpřesnější popis reklamace a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále uveďte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít zboží po reklamačním procesu zaslat. Před tím, než začnete reklamaci řešit, doporučujeme pročíst náš reklamační řád.
Zboží, které je předmětem reklamace, zašlete dobře zabalené na adresu naší provozovny:
ADAM – prodejna, zásilková služba
Ing. Miroslava Smutná
Jeronýmova 569/22a
460 07 Liberec 7
Reklamaci je taktéž možné uplatnit osobně na naší provozovně. I v tomto případě je nutné přinést vyplněný reklamační formulář.
Jak dlouho trvá reklamační proces?
V případě fyzické osoby (běžný spotřebitel) je lhůta vyřízení reklamace 30 dnů, zpravidla však reklamace u jednoduchých případů řešíme mnohem dříve. Reklamační lhůta je započata ve chvíli, kdy od Vás obdržíme všechny podklady k řešení reklamace.
V případě právnické osoby reklamace vyřizujeme ve lhůtě přiměřeně nutné.
Formulář pro reklamaci - PDF, velikost 0 kB